Bravo X2 har ett flöde som är specifikt utformat för branschens behov. Det som tidigare krävt 3 eller fler separata system har vi slagit ihop till en produkt.
Det ger dig som företagare ett ovanifrånperspektiv som tidigare inte varit möjligt. Vilket i sin tur bidrar till att du kan effketivisera dina processer och samtidigt bibehålla kontroll över flödet.
En standard alla transportörer borde ta för given.
Skicka en faktura direkt från appen när jobbet är klart. Gör egna mallar för olika typer av jobb. Samla flera jobb i “samlingsfaktura” som automatiskt håller reda på loggar och rapporter.
Gör detaljerade rapporter för beställare eller fakturaunderlag. Bravo X2 har funktionallitet för automatiska tidsstämplar, fordonsuppgifter samt kilometerberäkningar.
Dispatch är din digitala ledningscentral som gör det möjligt att i realtid se alla pågående jobb, göra ändringar och uppdatera uppgifter. Ändringar skickas ut direkt till dina chaufförer.
Detta, och mycket mer.
Kontakta oss för fullt utbud!
Vi vet att byten av system kan vara komplicerade. Oavsett om du byter från ett helt manuellt system eller har andra separata lösningar. Vi hjälper dig genom hela processen att implementera Bravo X2 och erbjuder full support vid uppstart.
Prova på-licens
0 kr
Full funktionallitet
Hela utbudet av alla våra funktioner
under en begränsad tid.
Företagslicens
Offert
Full funktionallitet
Hela utbudet av alla våra funktioner.